Je kan de incassodatum en/of het incassobedrag van een toekomstige incasso aanpassen in jouw PayPro dashboard. Volg hiervoor de onderstaande stappen.
Let op dit heeft alleen invloed op termijnen die nog niet zijn aangemaakt.
Ga in je PayPro account naar het overzicht 'Verkopen' in het linkermenu.
Open in dit scherm het tabje 'Lopende abonnementen'.
Zoek in het scherm rechtsboven in de zoekbalk op de naam van je klant.
Kies de juiste klant door op de regel te klikken.
Er verschijnt nu een pop-up scherm waar je links de verkoopgegevens ziet staan. Naast de kop verkoopgegevens, staat 'wijzigen'.
5. Wanneer je hier klikt op 'wijzigen' kun je het termijnbedrag, de omschrijving van de incasso en de eerstvolgende incassodatum van je klant aanpassen.
Contact
Heb je nog meer vragen? Neem contact met ons op via de chat rechtsonder, via support@paypro.nl of 085 - 40 117 86