Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesKosten & betalingen
Waarom is mijn saldo negatief?

Waarom is mijn saldo negatief?

Meer dan een jaar geleden bijgewerkt

Je saldo kan op verschillende manieren negatief worden. Hieronder worden de mogelijke oorzaken beschreven:

PayPro Factuur

Wij verrekenen de PayPro factuur met daarop de maandelijkse kosten voor afgenomen diensten aan het begin van iedere maand. Dit gebeurt ongeacht wat jouw saldo op dat moment is. Als je saldo niet toereikend is, zal je saldo na het verrekenen van de factuur negatief worden.

Storneringen/terugbetalingen

Een tweede reden dat je saldo negatief is geworden zijn storneringen en/of terugbetalingen. De meeste transacties worden bijgeschreven op je PayPro saldo voordat eventuele storneringen door de bank verwerkt zijn. Hierdoor kan het dus voorkomen dat een transactie eerst wordt bijgeschreven en de stornering pas een aantal dagen later verwerkt en afgeschreven wordt. Wij begrijpen dat het kan voorkomen dat een klant storneert, echter een negatief saldo is niet toegestaan. Mocht het toch een keer voorkomen dat je saldo negatief is, kijk dan hier hoe je het saldo zo snel mogelijk kunt opwaarderen. Zorg er daarnaast voor dat je voortaan voldoende saldo laat staan om een negatief saldo te voorkomen.


Contact

Heb je nog meer vragen? Neem contact met ons op via de chat rechtsonder, via support@paypro.nl of 085 - 40 117 86


Was dit een antwoord op uw vraag?