Wanneer je gebruik maakt van automatische incasso kan het zijn dat je je klant een termijn wilt terugbetalen of zelfs de termijn helemaal wilt annuleren.
Houd er rekening mee dat het hierbij slechts gaat om het terugbetalen of het annuleren van één enkele termijn. Mocht de incassoperiode nog niet afgelopen zijn, dan wordt de klant de volgende periode automatisch weer geïncasseerd.
Wil je een termijn terugbetalen (en het abonnement stopzetten)?
Klik op de verkoop, welke te vinden is via 'Rekening' of 'Verkopen' aan de linkerzijde van het PayPro dashboard.
Navigeer naar het tabblad 'Betalingen'
Klik hier op 'Terugbetalen' bij de gewenste termijn
Vul hier het bedrag in wat je wilt terugbetalen, de omschrijving die de klant mag zijn, en (optioneel) een reden voor de terugbetaling (voor eigen administratie).
Mochten er nog extra gegevens nodig zijn (Naam / IBAN), dan zullen wij verzoeken om deze hier in te vullen.
Klik op 'Terugbetalen' om de terugbetaling in werking te zetten. Vervolgens zullen wij binnen twee werkdagen de terugbetaling verwerken.
Optioneel: Abonnement ook nog eens stopzetten? Klik dan op de rode 'Abonnement stopzetten' knop.
Contact
Heb je nog meer vragen? Neem contact met ons op via de chat rechtsonder, via support@paypro.nl of 085 - 40 117 86