Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesPayPro accountAccount instellingen
Hoe kan ik mijn PayPro account beëindigen / opzeggen?
Hoe kan ik mijn PayPro account beëindigen / opzeggen?
Meer dan 2 weken geleden bijgewerkt

Als je je PayPro account wilt beëindigen, dien je dat zelf te doen in je PayPro account. Wij mogen dat niet voor je doen vanwege veiligheidsoverwegingen.

Om je PayPro account daadwerkelijk te beëindigen volg je de volgende stappen:

Heb je geactiveerd account?

Stap 1: Ga naar de website van PayPro
Stap 2: Log in op je account
Stap 3: Ga naar 'Instellingen' in het menu
Stap 4: Scroll naar beneden en klik op 'Account beëindigen'
Stap 5: Bevestig het beëindigen 

Heb je nog geen geactiveerd account?

Stap 1: Stuur ons een bericht via de chat (rechts onderin) of via de mail: support@paypro.nl

Belangrijk:

  • Nadat je je account hebt beëindigd werk je niet meer met PayPro samen. Dat betekent dat alle betaalpagina's en betaalknoppen niet meer werken op je website. Er vinden ook geen promoties meer plaats. Het is goed om hier rekening mee te houden voordat je je account daadwerkelijk beëindigd. Anders komt je klant mogelijk dode links op je website tegen.

  • Zorg ervoor dat al het positieve saldo is opgenomen en dat het negatieve saldo is aangevuld voordat je je account sluit.

  • Na het sluiten van je account is het niet meer mogelijk om (financiële) gegevens te exporteren.

  • Indien je deze gegevens na sluiting alsnog wilt opvragen, kunnen hier aanvullende kosten voor in rekening worden gebracht.

  • Het sluiten van jouw account van je PayPro account neemt geen betaalverplichting weg voor een eventueel negatief saldo.

Wij zijn wettelijk verplicht om alle gegevens tot je account 5 jaar te bewaren.

Was dit een antwoord op uw vraag?