Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesAffiliate marketing
Affiliate marketing zonder betaaldienstverlening
Affiliate marketing zonder betaaldienstverlening

In dit artikel ontdek je hoe je een ondernemers affiliate marketing account kunt aanmaken bij PayPro.

Meer dan een jaar geleden bijgewerkt

Van origine is PayPro een betaaldienstverlener met een affiliate netwerk. Tot 2023 waren deze diensten aan elkaar gekoppeld en was het niet mogelijk om affiliate marketing te gebruiken zonder onze betaaldienstverlening. Tot nu toe ;)

In dit artikel ontdek je hoe je een account aanmaakt, welke stappen je moet doorlopen en waarom. Het aanmaken van een account duurt hooguit 5 minuten.

Stap 1: Contact opnemen

Je kan contact opnemen met de affiliate marketing afdeling om ervoor te zorgen dat de affiliate campagne vlekkeloos wordt geïnstalleerd. Stuur hiervoor een e-mail naar affiliate-marketing@paypro.nl.

Stap 2: Registreren

Via deze link kun je een gratis ondernemersaccount aanmaken. Zodra het account is aangemaakt, moet je het account nog activeren via een oranje knop (Kijk stap 2). Zodra dit is gebeurd, kunnen alle medewerkers van PayPro een trackingsscript maken zonder betaaldienstverlening. Dit script kan jij toevoegen aan jouw website.

Stap 3: Account activeren

Naast het bevestigen van het e-mailadres is het cruciaal dat het account geactiveerd wordt en gevuld wordt met belangrijke informatie over de handelsactiviteiten.

Probeer het zo accuraat mogelijk in te vullen.

Druk op de oranje activatie knop. Deze staat rechtsboven in je scherm.

Stap 3: ID-kaart & bank validatie

Zoals bekend is PayPro een betaaldienstverlener en staan wij onder toezicht van De Nederlandsche Bank. Hierdoor moeten wij elk individu controleren volgens o.a. de Wwft. Een verplicht onderdeel hiervan is het uploaden van een geldig ID-kaart of paspoort. Na het uploaden van je ID-kaart of paspoort is het belangrijk dat de bankrekening wordt gekoppeld.

Heb je een BV?

Dan dien je het UBO formulier in te vullen en alle identiteitsbewijzen van alle UBO's te uploaden. Lees hier meer informatie over het aanleveren van de juiste documenten.

Nu alles is aangeleverd, zal de KYC/AML afdeling alles keuren en waar nodig aanvullende vragen stellen via de mail. Houd dus goed je mail in de gaten.

Was dit een antwoord op uw vraag?