Je kunt de gegevens van je klant makkelijk aanpassen in ons systeem. Hoe je dat doet leggen we hieronder stapsgewijs uit:

  1. Ga in je PayPro account naar het overzicht 'Financieel' of 'Bij- en Afschrijving' in het linkermenu.
  2. Zoek in het nieuwe scherm rechtsboven in de zoekbalk op de naam van je klant.
  3. Kies de juiste klant door op de regel te klikken.
  4. Er verschijnt nu een pop-up scherm waar je in het midden de klantgegevens ziet staan. Naast de kop Klantgegevens, staat 'wijzigen'.
  5. Wanneer je hier klikt op 'wijzigen' kun je de basis NAW gegevens van je klant aanpassen. 

Wil je een factuur genereren met de nieuwe gegevens? 

Voer dan de wijzigingen in en vergeet niet op OPSLAAN te klikken. Je kunt nu onder de kop Acties aan de rechterkant in het pop-up scherm, een nieuwe factuur genereren.  

*Let op: de opnieuw gegenereerde factuur wordt niet automatisch verstuurd naar je klant

Wil je een terugbetaling in werking zetten of een betaling annuleren?

Open het pop-up scherm uit stap 4. Klik onderin op het tabblad 'Termijnen'. Je ziet in de regel(s) de betaalmethode, termijn, datum , bedrag en status van de betaling staan. Wanneer je op het plusje klikt voor de betaalmethode, krijg je extra details te zien.

Helemaal rechts onderin zie je nu het kopje 'Acties:' hier kun je onder andere de betaling terugbetalen en annuleren.

Let op, terugbetalen is alleen mogelijk wanneer een IBAN nummer bekend is en wanneer het geld is bijgeschreven.

Annuleren is alleen mogelijk wanneer de opdracht nog niet naar de bank is verstuurd en het geld nog niet is bijgeschreven.

Heeft u het antwoord gevonden?