Het is natuurlijk fijn als een klant een gestorneerde incasso alsnog wilt betalen. Het is alleen vanuit PayPro helaas niet mogelijk om na een stornering een betaallink naar het e-mailadres van de klant te versturen. 

Als je je klant na stornering hierop attendeert en hij wil het bedrag alsnog betalen, zou je klant het geld naar jouw eigen rekeningnummer moeten overmaken. Vervolgens moet jij de betaling registreren en aan PayPro moeten doorgeven dat de betaling tussen jou en de klant onderling is afgehandeld.

Dit ingewikkelde en tijdrovende proces voorkom je door de module 'Debiteurenbeheer' bij PayPro af te nemen. Zodra jouw klant een betaling storneert of als de betaling op een andere manier niet geïncasseerd kan worden, sturen wij vier automatische e-mails met herinneringen en aanmaningen. In deze e-mails staan iDEAL-links waardoor kan je klant de gestorneerde betaling alsnog makkelijk kan betalen, zonder dat jij er iets voor hoeft te doen.

Heeft u het antwoord gevonden?