Met een SEPA-incassoformulier machtig je ons om te kunnen incasseren op jouw IBAN. We vragen een met de hand ondertekend SEPA-incasso formulier omdat het mogelijk is om een negatief PayPro saldo aan te houden. 

Hoe kan een dergelijke betaalverplichting ontstaan?

Dat kan door het aanzetten van modules waar kosten aan verbonden zijn, terugbetalingen aan jouw klanten en storneringen door jouw klanten. Deze kosten worden, mocht hier sprake van zijn, verrekend met jouw PayPro saldo. Het zou voor kunnen komen dat jouw PayPro saldo hierdoor negatief zal zijn. In dat geval ontvang je van ons een betaallink waarmee je jouw PayPro saldo aan kunt zuiveren. Als het saldo geruime tijd negatief blijft, zullen wij dit gaan incasseren van het bijbehorende rekeningnummer. Dit om te voorkomen dat het negatief saldo te veel oploopt.

Het aanleveren van dit formulier is een vereiste voor het hebben van een verkopersaccount waarbij transacties verwerkt worden door ons. Wanneer je dit formulier niet aanlevert mogen wij jouw aanvraag voor het verkopersaccount niet goedkeuren en kun je geen opnames doen.

Lees hier het volledige acceptatiebeleid van PayPro.

Heeft u het antwoord gevonden?